|
>>
Konzolové příkazy
|
V této sekci najdete kompletní příkazy do konzole.
U každého příkazu je také napsáno k čemu slouží.
Konzoli otevřete stisknutím tlačítka [ ; ] - tlačítko nad tabulátorem.
Pro větší přehlednost jsou příkazy rozděleny do skupin, a to takto:
Obecné příkazy
admin.start
Přihlásí hráče jako admina
ban.clear
Odebere ban z určeného hráče v ban listu
ban.clearall
Vymaže celý ban list
ban.list
Zobrazí hráče v ban listu
cln.list
Zobrazí seznam připojených hráčů (ID, jméno a IP)
dbg.ping
Zobrazí délku odezvy mezi serverem a Vámi
dbg.pingclns
Ping všech připojených hráčů?
dbg.showfps
Zobrazování FPS a souřadnic na obrazovce
Zobrazení nastavení
list.mapset
Zobrazí aktuální nastavení mapy
list.srvset
Zobrazí aktuální nastavení serveru
mut.list
Zobrazí seznam povolených mutátorů
Administrace map
mrot.changemap
Změní určenou mapu a mód
mrot.list
Zobrazí kompletní seznam map na serveru
mrot.listavailable
Zobrazí seznam dostupných map
mrot.next
Změní mapu na další v maplistu
mrot.restartmap
Restartuje aktuální mapu
mrot.restartround
Restartuje aktuální kolo
Nastavení chování
opt.ctrl.mousesens <0-100>
Změní citlivost myši
opt.gen.aimswitch <0-1>
Pokud je vypnuto, můžete mířit jedině pokud zmáčknes AIM klávesu. Pokud je zapnuto, AIM klávesa slouží jako přepínač
opt.gen.crosshaircolor <0-4>
Změní barvu zaměřovače (0=Bílý, 1=Žlutý, 2=Zelený, 3=Červený, 4=Modrý)
opt.gen.explwhistle <0-1>
Zapíná pištění v uších při výbuchu
opt.gen.gore <0-1>
Zapíná krev
opt.gen.mpcnskills <0-2>
Zprávy o zabití budou zobrazovány v konzoli (0=Všichni hráči, 1=Jen Vaše killy, 2=Nikdo)
opt.gen.mphudchat <0-1>
Zapíná chatovací zprávy, aby se zobrazovali v HUDu
opt.gen.mphudcheating <0-1>
Zapíná, pokud se cheatovací zprávy zobrazují v HUDu
opt.gen.mphudjoin <0-1>
Zapíná, pokud se zobrazují v HUDu systémové zprávy(připojení, změna strany, další zprávy)
opt.gen.mphudkills <0-2>
Zapíná, pokud se zprávy o zabití zobrazují v HUDu (0=Všichni hráči, 1=Jen Vaše killy, 2=Nikdo)
opt.gen.mphudpickups <0-1>
Zapíná, pokud se zobrazuje možnost zvednutí něčeho v HUDu
Grafické nastavení
opt.gfx.characterdetails <0-1.0>
Kvalita charakterů. Mění zobrazovací vzdálenost pro vykreslování detailních postav (výchozí=0.8)
opt.gfx.effects <0-1.0>
Přizpůsobí detaily efektů - osvětlení, stíny, částicové efekty, atd. (výchozí=0.8)
opt.gfx.flyshells <0-1.0>
Množství zobrazovaných prázdných nábojů (default=0.8)
opt.gfx.gamma <0-1.0>
Přizpůsobí světlost obrazovky. Některé video drivery povolují nastavené gamma korekce jen ve fullscreen modu (výchozí=0.5)
opt.gfx.ragdoll <0-3>
Aplikace rag doll efektu (0=bez rag doll, 1=minimální rag doll, 2=průměrný rag doll, 3=maximální rag doll)
opt.gfx.shotlight <0-1>
Zapíná světelné efekty při střelbě
opt.gfx.texmanager <0-1>
Manažer textur (0=v systémové pamětu. 1=ve video paměti)
opt.gfx.texcharactershigh <0-1>
Povoluje detailní textury postav
opt.gfx.texequipmenthigh <0-1>
Povoluje detailní textury pro výbavu postav
opt.gfx.texlightmapshigh <0-1>
Povoluje detailní textury prostředí
opt.gfx.texmachineshigh <0-1>
Povoluje detailní textury na vozidlech a technice
opt.gfx.texscenehigh <0-1>
Povoluje detailní textury prostředí
opt.gfx.texweaponshigh <0-1>
Povoluje detailní textury na zbraních
Tresty hráčům
pl.ban
Zabanuje uvedeného hráče na uvedenou dobu. 0 znamená permanentní ban
pl.kick
Vykopne určeného hráče ze serveru
pl.list
Zobrazí seznam hráčů (jméno, ID, a hodnocení)
remcon.joinlist
Zobrazí seznam vzdálených adminů
Nastavení serveru
srv.adminpassword
Změní admin heslo, které povoluje lognout se jako admin spolu s jeho právy
srv.autobalance <0-5>
Zapíná automatické vyvažování týmu (0=vypnuto, 2-5 povolený rozdíl mezi velikostmi týmu)
srv.banteamkill
Zabanuje teamkillery na zadaný počet hodin (0=vypnuto)
srv.blindspectator <0-1>
Pokud zapnuto, všichni spectatoři uvidí blackscreen
srv.chatdead <0-1>
Pokud zapnuto, textové zprávy od mrtvých hráčů budou viditelné pro všechny hráče ve hře
srv.chatspectator <0-1>
Pokud zapnuto, budou se textové zprávy od spectatorů zobrazovat všem
srv.cpufriendly <0-1>
Platí jen pro dedikované servery. Zapína FPS limiter, který redukuje FPS podle zatížení serveru
srv.hbautoupdate <0-1>
Zapíná či vypíná automatické stahování nové verze anticheat systému HradBa
srv.hbuploadlimit <2-64>
Limituje upload nové verze HradBy pro připojující se klienty v kB/s (výchozí=8)
srv.hradba
Zobrazí status HradBy
srv.ip
Zobrazí IP adresu serveru
srv.kickhighping
Vykopne hráče s pingem větším, než je zvolený limit
srv.kickidle
Pokud je zapnuto, hráč který je neaktivní po zvolenou dobu v minutách je vykopnut (0=vypnuto, 3-15 povolené limity)
srv.kickteamkill
Pokud je zapnuto, teamkiller je vykopnut po zvoleném počtu teamkillů (výchozí=3)
srv.maxclns
Zobrazí maximální počet hráčů, kteří se můžou k serveru připojit
srv.msgofday
Změní zprávu dne
srv.mwplimit <1-99>
Změní limit postavených MGček od kulometčíků na stranu. Pokud je limit dosažen, jsou starší MG odstraněny (výchozí=6)
srv.name
Zobrazí jméno serveru
srv.password
Změní heslo pro připojování klientů do hry
srv.port
Zobrazí odchozí port serveru
srv.remconip
Zobrazí IP adresu používanou vzdálenou konzolí pro přístup na server k vzdálené administraci
srv.remconport
Zobrazí port používaným vzdálenou konzilí pro přístup na server k vzdálené administraci
srv.respinvulner
Nezranitelnost po respawnu v sekundách (minimum=3, maximum=10, výchozí=3)
srv.rpg
Zobrazí nastavení RPG (zapnutí či vypnutí omezení výběru tříd)
srv.rpg.filename
Zobrazí jméno souboru, který je používán na ukládání session uchovávající RPG výsledky hráčů (výchozí je \CFG\default.rpg)
srv.vietnammode <0-1>
Zapíná Vietnam mode (odstraní HUD všem hráčům)
srv.voting.banplayer <0-1>
Zapíná hlasování o zabanování určitého hráče
srv.voting.changemap <0-1>
Zapíná hlasování o změnu mapy
srv.voting.clninterval
Interval v sekundách mezi jednotlivými hlasováními
srv.voting.kickplayer <0-1>
Zapíná hlasování o vykopnutí hráčů
srv.voting.nextmap <0-1>
Zapíná hlasování o postupu na další mapu v map listu
srv.voting.restartmap <0-1>
Zapíná hlasování o restartu mapy
upld.list
Zobrazí seznam uživatelů, kteří stahují novou verzi HradBy
Uživatelské povely
user.chattoconsole <0-1>
Pokud zapnuto, všechny chatovací zprávy jsou zapisovány do konzole
user.sendchat <"text">
Odešle chatovací zprávu
user.suicide
Sebevražda
Specifické povely pro CTF
ctf.endrule.time
Definuje délku následujícího kola (0=čas a pravidla vypnuta)
ctf.endrule.teamscore
Definuje skóre, kterého musí tým dosáhnout, aby vyhrál zápas (0=skore a pravidla vypnuta)
ctf.reinforcement
Definuje minimální čas pro mrtvé hráče do vrácení do hry
ctf.reinforcement_min
Definuje minimální čas pro mrtvé hráče do vrácení do hry
ctf.droppedflaglimit
Definuje dobu, po kterou může odhozená vlajka ležet na zemi. Jakmile čas uplyne, vlajka se vrátí na původní místo
ctf.respawn.objects
Definuje dobu do respawnu zničených objektů (0=vypnutí respawnu)
ctf.respawn.vehicles
Definuje dobu do respawnu zničených vozidel (0=vypnutí respawnu)
Specifické povely pro DM
dm.endrule.score
Definuje skóre, kterého musí hráč dosáhnout, aby vyhrál kolo (0=skore a pravidla vypnuta)
dm.endrule.time
Definuje délku následujícího kola (0=čas a pravidla vypnuta)
dm.respawn.objects
Definuje dobu do respawnu zničených objektů (0=vypnutí respawnu)
dm.respawn.vehicles
Definuje dobu do respawnu zničených vozidel (0=vypnutí respawnu)
Specifické povely pro TDM
tdm.endrule.time
Definuje délku následujícího kola (0=čas a pravidla vypnuta)
tdm.endrule.teamscore
Definuje skóre celého týmu, kterého musí tým dosáhnout, aby vyhrál kolo (0=skore a pravidla vypnuta)
tdm.respawn.objects
Definuje dobu do respawnu zničených objektů (0=vypnutí respawnu)
tdm.respawn.vehicles
Definuje dobu do respawnu zničených vozidel (0=vypnutí respawnu)
Specifické povely pro ASSAULT
assault.endrule.time
Nastavuje délku kola
assault.endrule.teamscore
Definuje skóre potřebné pro vítězství týmu
assault.reinforcement
Definuje dobu do respawnu osob (Fast respawn, 10s, 30s, 1 minute, Team respawn)
assault.round.time
Definuje čas kola
assault.respawn.objects
Definuje dobu do respawnu objektů
assault.respawn.vehicles
Definuje dobu do respawnu vozidel
Specifické povely pro COOP
coop.endrule.time
Nastavuje délku kola
coop.reinforcement
Definuje dobu do respawnu osob
coop.difficulty <0-2>
Obtížnost
zpět na začátek stránky
|
|
 |
|
|